Kom igen nurå!

Hur mår ni, fina? Här mårs det toppen! Om man ska bortse det faktum att jag inte är gravid... Jag vill så gärna nu! Har spenderat den senaste timmen youtubandes. Videos från blivande mammor som plussar, och sedan är gravida och superglada. När blir det vår tur?! Varför är det så jäkla svårt?!
 
R vill att jag testar snarast möjligt. Jag sa åt honom att jag tänkte vänta till två dagar efter BIM. Vi får se hur det blir. Mina gravtest är slut här hemma så det blir till att dra till affären om en vecka. Nio dagar kvar till BIM. Gah... kom igen, kroppen! Ge mig något att gå efter nu! 

Kommentarer
Sofie säger:

Läste att promenader kan få ägget att fästa lättare ;)

Svar: På riktigt? *ute på promenad*
Snutten

2013-07-15 | 14:04:38
Lin säger:

Kom igen nu då!! *gör små cheerleder-hopp och skakar pompoms*

Svar: Hihi, tack finaste! <3
Snutten

2013-07-15 | 15:54:24
jenny säger:

Testade negativt imorse, 2 timmar efter testet kommer den försenade mensen :( aja, bättre lycka nästa gång.

Svar: Gah! Förstår känslan. Så jävla surt. Men fortsätt kämpa, någon vacker dag (redan nästa cykel förhoppningsvis) så händer det!
Snutten

2013-07-16 | 08:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback