Cykeldag 11

Jag är tillbaka! Och nu har vi börjat planera inför en kommande graviditet igen. Igår innan jag lade mig kände jag verkligen att min barnlängtan hade nått klimax. Jag vet inte om det går att längta mer till ett barn. Jag vill verkligen att det ska gå denna månad. Pratade med R och vi kom överens om att köra varannan dag denna månad. Precis som månaden jag fick ett plus. 
 
Den fertila perioden börjar 8 juli, men vi har redan börjat vårt "bakande". Gud, så jag hoppas att jag blir gravid! Och att jag inte får missfall igen! Denna vecka är återigen stressfylld. Det kommer gäster hit från Kanada. Jag hoppas att de tar in på hotell men man vet aldrig. Nu blir det en kopp kaffe till mig. Jag har fortfarande inte återhämtat mig från resan. Det var askul, men resan tillbaka var så lång och tröttsam; Gäsp. 
 
 

Kommentarer
mandyinmakeup.blogg.se säger:

Vad kul att ni har haft det bra på er resa:-) Spännande med en ny cykel! Jag ska hålla tummar och tår för er! Lycka till:-)

Svar: Tack så mycket! Hoppas att tummarna gör susen! ;)
Snutten

2013-07-02 | 13:54:54
Bloggadress: http://mandyinmakeup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback