BIM - 6

Igår kände jag mensvärken. Lite och svagt men jag kände igen den med ens. Precis en vecka innan BIM. Hmm.. Vi får se om det ökar eller avtar. Och med hur stort mellanrum det kommer. Mina bröstvårtor är inte ett dugg känsliga för tillfället. Men när jag märkte av de i graviditeten för första gången var BIM-4. Och just nu ligger jag bara på BIM-6. Så vi får väl se om två dagar! Hoppas det blir någon förändring. Känns jobbigt att inte vara gravid just nu. Såå jäkla jobbigt. 
 
Runt omkring mig ser jag småbarn och gravida överallt. Jag kan inte låta bli att undra om någon av de har haft det lika svårt som jag (eller svårare). Ah... vad jag trodde att det skulle vara enkelt att skaffa barn. 
 
Igår när jag och R städade hittade han ultraljudsbilden från vårt första besök. Jag frågade honom om vi skulle ta och kasta det.. Han sa att vi skulle spara det. Fanns ingen tvivel i hans röst. Självsäkert sa han: "Spara det! Det är klart vi inte kastar." Och eftersom jag inte alls visste hur jag skulle göra kändes det skönt att han fattade det beslutet åt mig. Klart vi inte kastar...
 

Du fanns...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback