BIM -5

Jag kan inte låta bli att vänta till att testa! Brukar aldrig testa innan BIM, men jag är så nyfiken just denna gång. Och otroligt hoppfull. Jag hoppas att jag lugnar ner mig lite för det är aldrig bra att vara för hoppfull. Jag kommer att bli så otroligt ledsen om det inte gått denna gång. För nu har vi ändå satsat rejält. Jag vill så gärna! Jag vet inte varför jag känner att det har tagit sig denna gång. Mina känslor baseras på ingenting alls. Jag får se hur det blir när jag närmar mig BIM. Kanske känner jag av "mens-symtomen" mer... och hinner förbereda på att det inte blir något denna cykel heller.
 
Jag ÄR tacksam över det faktum att jag lyckats bli gravid en gång i alla fall. Det betyder att det inte är omöjligt. Däremot kommer jag oroa mig som en galning om/när jag blir gravid igen. Jag hoppas att vi slipper det. Men de tankarna finns också nedtryckta någonstans i bakhuvudet. Vill ha en lyckad graviditet nu! 

Kommentarer
Lin säger:

Jag hoppas verkligen för er skull!! Och ja, tro mig, man går och oroar sig väldigt mycket.. Det är bara att uthärda! Och gå på extra ultraljud om man vill lugna sig lite... :)

Svar: Dina ord lugnar mig alltid! <3
Snutten

2013-07-19 | 16:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback