BIM-3

Jag fortsätter att ha mensvärk men den kommer inte... I morgon ska jag iväg och köpa ett test. Kanske testar redan nästa dag. Jag orkar inte vänta. Jag är så otålig! Jag inga av de symtomen jag hade förra gången. Inga känsliga bröstvårtor, ingen torrperiod (därnere), och ingen kissnödighet. Jag borde ge upp för denna gång. Men något inom mig håller mig kvar i hoppet. Det är inte över förrän mensen uppenbarar sig. 
 

Blir alltid så otroligt chockad när jag inser hur nära BIM jag egentligen är...! Har jag tagit mig igenom ännu en cykel?! Snart är det över! Håll tummar och tår! 

Kommentarer
Mammadrömmar säger:

OOH... HEJA HEJA!!

Svar: Heeeeej! Gud vad längesedan man hörde av dig! <3
Snutten

2013-07-21 | 18:08:44
Bloggadress: http://blogg.alltforforaldrar.se/mammadrommar/
Amanda säger:

hejaheja!!! :D

2013-07-21 | 21:25:40
Bloggadress: http://blogg.alltforforaldrar.se/duarmindrom/
Lin säger:

Fortsätter hoppas för er!! Nu ska det vara er tur!!

2013-07-22 | 03:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback