26 Juli

Jag har spenderat halva morgonen med att leta efter min hostmedicin. Jag hittade den inte i medicinskåpet där den borde varit. Men tänkte då att den kanske var i nattduksbordet, men hittade den inte där heller. Tror att svärfamiljen kanske fått med dig den vid flytten. Jaja. Hittar den inte hemma i alla fall. Jävligt synd för jag var så himla pepp på att börja. Men jag tänker att det kan vänta en cykel. Ska ju ändå åka till Sverige så kan lika gärna köpa just Bisolvon och inte ta någon random hostmedicin. 
 
Jag känner mig så annorlunda denna cykel. Jag har aldrig varit sååå inställd på att bli gravid. När jag får min mens blir det som en paus i "bli-gravid-tankarna". Men jag fick aldrig någon paus denna gång. Jag gör verkligen allt som krävs för att det ska gå hela vägen nu. 
 
Ägglossningen ska ske mellan 11/12 augusti. Himla passande - jag och R firar sex år tillsammans den tolfte. Hoppas att det är meant to be. Under de dagarna är vi i Sverige hos mina föräldrar... Kanske blir lite svårt att få till det, men tänker absolut inte ge upp denna månad. Nu ska vi ha barn, fan! 

Kommentarer
Emmis säger:

ÄLSKAR din blogg! Vi har försökt varje månad sedan man 2012 och: intet liv på denhär planeten icke! Är 21 år, så åldersmässigt är det ingen kris, men hjältat blöder varje gång tant röd kommer på besök. Har nyss haft ägglossning och ju närmare mensen jag kommer desto mera byggs förväntningar upp samtidigt som jag nästan skulle kunna sätta huvudet i pant på att den kommer att komma denhär månaden också. Sen när den kommer blir det ändå en smärre chock och några tårar, å sen - på´t igen. Tack för att du skriver så ärligt som du gör, finns verkligen allt för lite av sådana här bloggar:)

Svar: Oh! Jag är också 21 år gammal. Känns som att vi är i precis samma situation! Hoppas verkligen att det tar sig för dig denna gång! Jag håller tummarna, och du får hålla mig uppdaterad ;) Kram!
Snutten

2013-07-26 | 19:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback