12 July

Hej finaste! 
 
Jag vet att jag suger. Har !nte uppdaterat på flera dagar, men jag har haft annat för mig. Bland annat "host-ade" jag en grillfest, som var helt awesome, och sedan har jag inte varit hemma på ett par dagar. Igår åkte jag och shoppade med några vänner. Dagarna har flygit förbi, men i baktankarna har jag haft ägglossning, bloggen och funderingar på om jag blivit gravid denna gång. Veckan som passerat har varit min mest fertila period. Eller så är jag mitt uppe i det. 
 
R och jag har varit väldigt duktiga på våra försök till att fortplanta oss! Hoppas att det ger resultat och att vi slipper bli så besvikna denna månad. 12 dagar kvar till BIM. Jag vill ha ett plus nu! Kom igen, kroppen! 

Kommentarer
Jennie säger:

Vad roligt att du har haft fullt upp :) Bim om 3 dagar för mig, tyvärr har det nog inte blivit något eftersom jag har mensvärk som jag alltid brukar ha några dagar innan mens. Jag håller tummarna för dig :)

Svar: Äh, man vet aldrig! Sist jag var gravid fick jag min mensvärk precis en vecka innan som ALLTID. Let me know hur det ligger till! Kram!
Snutten

2013-07-12 | 14:34:55
Ida säger:

Jag har bim om 10 dagar så håller tummarna för oss:)

Svar: Hoppas, hoppas som galet för oss alla i väntan på BIM! Kram!
Snutten

2013-07-12 | 17:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback