Snuva

Ja, varför inte? Nu när vi ändå satsar kan vi väl ändå ta och satsa stort? Köra varannan/varje dag ända till mot slutet av cykeln! Heltidsjobb? Så brukade i alla fall jag tänka, men det känns inte alls så jobbigt. Inte för tillfället i alla fall.
 
Just nu sitter jag i min pyjamas och känner mig snuvig. Måste iväg till skolan men det tar emot. Har fått en hemsk finnattack i ansiktet. En över läppen och så en på pannan. Det är rätt ovanligt. Precis så kommer jag tänka om allt och ca 14-20 dagar. Tänkte bara skriva ner att: "Så är det inte ALLS!" Så gå inte runt och hoppas att du är gravid pga några finnar! Det brukar hända då och då! 

Kommentarer
Lin säger:

Lycka till att övertyga dig själv, du kommer ändå gå runt och hoppas.. haha! Men vad vore man utan hoppet!

Försök att leva efter mottot: "have fun trying"!
Du och R får skoja till det med snabbisar, sexiga underkläder, tända ljus och skön musik IFALL ni skulle tycka det känns jobbigt med sex varannan dag hela cykeln :) Kör hårt! ;)

2013-01-25 | 20:30:42
Bloggadress: http://babybake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback