Smärta

 
Ni har väl sett denna video? Där två killar testar på att föda barn. Visade videon för R. Han skrattade mest - men jag vill helt ärligt att han ska känna på detta! 
 
 
Jag har alltid känt att R inte behöver vara med mig när jag ska föda. Kände liksom att han inte behövde få se mig i sådan smärta. Men jag tror att jag börjat tänka annorlunda. Att han måste finnas där. Bara han. Ingen annan. Har en känsla av att svärmor gärna vill vara med. 
 
Sedan vill min mamma att jag ska vara i Sverige när det är dags, så att hon kan hjälpa till de första dagarna. Näe, tack säger jag! Jag älskar dig, mamma, men de första dagarna vill jag bara ha R och bäbis hos mig. Ingen annan. 

Tror jag. Så känner jag nu. Men jag vet inte hur det blir längre fram. Jag kanske ändrar mig igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback