Design

Jag ska ta och fixa designen på bloggen! Den ser jättekonstig ut ju! Jag har inte haft tid, och jag vet inte vart min header har tagit vägen. Jag har försökt lägga in den igen, men det har inte fungerat. Ja, en ny design kommer snart. Jag är lite trött på det här svart-vita. 
 
 
Så jag tänkte kompensera för den tråkiga designen med en rolig berättelse.
 
Så, jag och pappa sitter i datorrummet. Jag läser lite bloggar medan pappa läser ett dokument. Dokumentet är öppnat i en pdf-fil. Efter ett tag hör jag att pappa sakta men säkert blir väldigt irriterad. Till slut vänder han sig mot mig och säger med ett väldigt bekymrat uttryck: "Jag fattar inte hur jag ska stänga ner pedofilen? Hur stoppar man pedofilen?" 
 

Jag visste inte om jag skulle skratta och skämta med honom. Eller faktiskt hjälpa honom stänga ner filen. Det blev det förstnämnda kan jag säga. "Pappa, det där får du nog ta med polisen."
 
 
Är inte det där världshistoriens roligaste skämt? Skrattade oavbrutet i typ fem minuter. Aaw, stackars pappa. ♥
 
P.S. Pappa har bott i Sverige i mer än 30 år nu. Men ibland är det verkligen inte lätt att tacklas med det svenska språket! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback