Back

Hejsan, fina ni! 
 
Jag reste tillbaka från Sverige i fredags. R och jag hade varit ifrån varandra sedan julafton. De senaste dagarna har varit himmelska. Nästan så att man vill vara ifrån varandra lite lagom länge för att kunna uppleva den här känslan av att inte kunna hålla sig ifrån varandra. 
 
Min mens har precis tagit slut. Ligger på dag 8 och jag hoppas att R och jag ska kunna hålla den här övertända gnistan i liv tills ÄL är över. Efter det får det gärna dala ner - hihi. Skojar. 
 
Jag hade inte talat om för R att jag färgat håret. Han kunde inte känna igen mig på flygplatsen! Ja - det är verkligen en stor förändring. Jag ser ut som en helt annan person. Han blev rätt chockad, men jag tror att han vant sig och gillar det! 
 
Vill ni ha en före-efter bild? 
 
Ha det så bra hörni! Och alla håller tummar för att det gåååår denna gång!

Kommentarer
Sussi säger:

Vad härligt att vara hemma med sin kärlek =)
Håller tummarna jättehårt! Kramar.

Svar: Tack söta du! Jag hoppas att det funkar! Kram!
Snutten

2013-01-21 | 12:40:29
Bloggadress: http://www.tussilulls.blogg.se
Lin säger:

Tillbaka med ny kraft och energi, härligt!!

Självklart vill vi ha före- och efterbild! :)

Svar: Yaay, ska se till och snäppa en riktigt bra bild da!
Snutten

2013-01-21 | 20:29:35
Bloggadress: http://babybake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback