Trött

I morse vaknade jag upp till sol och fågelkvitter! 18 februari och våren verkar vara på väg! Idag visar termometern plus fem grader. Fortfarande rätt kallt men solen bortom fönstrena inger en helt annan känsla. Skönt. Det gav mig kraften att ta tag i ett och annat. Saker som jag skjutit upp. Pluggande som jag egentligen lagt av helt. 
 
Nu börjar jag komma igång lite till och det är jag otroligt glad för. Samtidigt kan jag inte sluta gäspa. Vad är det för fel på mig?! Jag behöver verkligen kaffe nu. Men GUD! Hahaha, tittade precis ner på tangentbordet och insåg att jag satt alla mina ringar på ett och samma finger. Var jag hög i morse eller?! Har gått runt såhär hela dagen! Shit, alltså. 
 
 
 
 
Jag prickade i alla fall in rätt finger.

Kommentarer
Lin säger:

Haha, ja, tur att det iaf var rätt finger! :)

2013-02-19 | 09:32:52
Bloggadress: http://babybake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback