Problem med musen.

Läste på Katrin Zytomierskas blogg att hon och Bingo ska försöka sig på ett syskon till Ringo. Kul att hon skriver så öppet om det. Och lite avundsjuk kanske. Jag skulle aldrig i livet gå ut med att vi försöker. Imponeras av henne, samtidigt som jag undrar vad som är fel på mig... 
 
 
Satt med R medan jag läste hennes blogg. Helt plötsligt vägrade musen lyssna på mig. Den bara for över skärmen som den ville. Och när jag försöker kontrollera den så stannade den upp och vägrade flytta på sig. Så jag vände mig till R och sa: 
 
"Min mus har gått SÖNDER!"
 
Lite illa formulerat kanske. Inte konstigt att R sedan ville "undersöka" vad som var problemet. Hihi. 

Kommentarer
Lin säger:

Haha!

2013-02-04 | 20:10:51
Bloggadress: http://babybake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback