Överraskningsplaner

Jag ringde R runt 12-tiden och bad honom möta mig inne i stan. Han gick med på det, frågade varför men jag talade inte om varför. Jag hade ingen aning själv. Jag vill bara att idag ska vara annorlunda. Dessutom överraskade han mig så fint i morse, så jag känner att jag måste visa honom min uppskattning. 
 
Ska hämta upp en bukett rosor till honom. Tror aldrig att han någonsin fått blommor förut och sedan ska jag ta med honom till ett mysigt café. Det är planen i alla fall. Han hatar att inte veta vad som ska hända, men jag hoppas att han går med på att vara "in the unknown" ett litet tag. 
 
Shit, jag är själv nervös. Att gå runt med en stor bukett rosor... Inne i stan... Jag hatar verkligen att dra till mig uppmärksamhet. Och det här är nog snäppet värre än att fråga efter penicillin lämpad för graviditet. Men jag tror att han blir riktigt glad. Spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback