Mitt Hår

Jag ville ju visa upp mitt fina hår i bloggen. Minns ni att jag färgade det när jag var i Sverige? Min familj älskade det och tyckte att det passade väldigt bra på mig. Kom till Belgien där R också gillade det. Men vissa i Rs familj tyckte verkligen inte om det, och jag förlorade lite av mitt nyvunna självförtroende. Hår är ju liksom en viktig grej. Och färgen avgör en hel del. Så ja. Jag har inte riktigt vågat visa upp det, men idag gör jag det.
 
För faktum är att JAG tycker om det som det är. R gillar förändringen. Sedan borde det inte spela så stor roll vad andra tycker (men det gör det (nä, okej då - lite)). 
 
So here goes nothing! 
 
Från det långa, svarta, tråkiga till det lite ljusare, lite kortare bruna. Vad tycks?
 
 

Färgen är lite svår att fånga på bild. Det är mindre rött i dagsljus. Kan lägga upp lite fler bilder senare. 


Kommentarer
Lin säger:

Guuuuudars skymning, vilket fint hår du har!!
Jag tycker det är väldigt fint på båda bilderna, men det som är lite mer rött känns mer "levande" och glansigt.
SUPERFINT!

Svar: Tack, hjärtat! Vad glad jag blir!
Snutten

2013-02-06 | 14:06:29
Bloggadress: http://babybake.blogg.se
Sussi säger:

Herre min skapare så vackert hår!!! Och den där bruna färgen är PRECIS vad jag själv skulle vilja ha! Nu vågar jag inte göra något så länge jag har bebis i magen, men efter tänkte jag nog banne mig gå till frisören. Jag gillar din nya färg jättemycket!

Svar: Det är nog smart att fixa det efter graviditeten. Jag kommer ha den fetaste utväxten om jag blir gravid nu. Vad kul att du gillade färgen! Kram!
Snutten

2013-02-06 | 17:21:38
Bloggadress: http://www.tussilulls.blogg.se
Emelie säger:

Vilket vackert hår du har människa! Och strunt i vad de säger för hårfärgen är jättesnygg. Och det viktigaste är ju att DU är nöjd och trivs i det. :)

Svar: <3 Glad jag blir!
Snutten

2013-02-06 | 20:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback