Londonresan

Heeejsan! 
 
Jag är äntligen tillbaka! Vilken underbar resa! Jag hade sjukt kul! Det var, som sagt, jag, R och två vänner. Vi var med om så många olyckliga incidenter men vi skrattade genom hela resan! Bröllopet var bra, men verkligen inte höjdpunkten. Det var igår kväll och efter det skulle vi hinna med sista tåget med Eurotunnel. Det gick kl 23.19.
 
Så tre timmar tidigare begav vi oss iväg från London till Dover. På motorvägen gick det jättesegt! Det hade skett en olycka. Såg välta bilar och massa ambulanser. Blev så klart orolig och bad R köra försiktigt. När vi åkt förbi olyckan hamnar vi i ännu en kö. Jo, det visar sig att det skett ännu en trafikolycka lite längre fram. Så vi missade så klart vårt tåg och fick vänta.
 
Men i väntan på vårat tåg satte vi oss på ett café. Jag antar att det var den extra utmattningen (hade sovit 3 timmar natten innan) som gjorde att skrattattackerna aldrig kunde sluta. Vi bara skrattade och skrattade. Jag har aldrig varit med om något liknande. Och stunderna i bilen var inte att glömma - det blev mycket bra och hög musik! Samt allsång. Jag var lite rädd att R skulle behöva ta ett alkoholtest så som vi höll på. 
 
All in all, en underbar resa och jag gör det gärna flera gånger om. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback