Kärlek, saknad och lite kiss i brallan.

Jag saknar R så in i bajskorven mycket! Det otroliga är att jag får fjärilar i magen (fortfarande!) när jag tänker på att vi ska ses igen. Ses efter hela nio timmar ifrån varandra. Visst är det bra? Visst är det helt otroligt att vi gillar varandra? 
 
Tycker att det är lite coolt. Jag undrar vem det är som kommer tröttna på den andra först? Hur blir det när man har en bebis emellan sig? Eller typ två, tre barn! Är det då man börjar tröttna? Eller är det när ens partner gått om en i vikt som man börjar undra vad man gett sig in på egentligen? 
 
Jaja, ska njuta av att längta till honom för stunden i alla fall. Jag är glad att jag hittat och lyckats klamra mig fast vid någon som R. För han får mig att skratta tills jag håller på att kissa på mig. Mest på grund av det. Sen också att han är snäll och snygg. Men det där med att ha roligt tillsammans... det är så bra.
 
Nu vill jag skratta så jag beger mig hem. Tåget har rullat in på stationen. Här väntar han på mig. Ta hand om er och era fina! Och skratta. MYCKET! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback