IMORGON

Fy fan vad det kliar i fingrarna! Jag vill veta! Jag vill veta nu nu nu!
 
Det är bara en dag att ta sig igenom, det är inte mycket! Jag klarar det, men... jag vill få ett slut på hoppet! Min mensvärk har försvunnit helt. Har inte känt av den på ett helt dygn. Om det blir ett negativt imorgon då VET jag, och kan sluta hoppas. Då kan jag invänta mensen med ro! 
 
Det här tär på mig något otroligt, och jag vill bara ta reda på om det är något inne i magen eller inte. Nu har jag bestämt mig. Det blir imorgon jag testar! 
 
Håll tummarna för mig nu då! 
 
Andas in, andas ut, andas in, andas ut... och kissa. 

Kommentarer
Mandy säger:

Lycka till:-) håller tummarna för dig! Själv har jag ett tag kvar innan jag kan testa:-)

2013-02-12 | 18:28:38
Bloggadress: http://mandyinmakeup.blogg.se
Lin säger:

Åååhhh, du måste uppdatera oss DIREKT efter du testat!! Okej?! :)

2013-02-12 | 19:40:44
Bloggadress: http://babybake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback