Idag

Nu planeras resan till Indien. Jag har varit där en gång tidigare, och det var en stor chock för mig. Men jag ser fram emot det. Dels för att jag kommer smälta in med mitt utseende (jag är halvindisk) och dels för att man bara måste besöka det landet med sin käresta! Men av erfarenhet vet jag att jag inte kommer orka med det mer än två veckor. Dessutom planerar Rs familj att följa med på resan så det har liksom förstört det hela för mig. Jaja, upp med hakan... 
 
Idag har jag sminkat mig för första gången på väldigt länge. Tyckte mina ögon blev jättefina! Har jättemycket mascara och en tunn linje eyeliner. Hade glömt bort hur roligt det var att sminka sig och hur bra det blir
 
Såhär lyckat blev det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback