Hunger

Näe... jag känner mig inte ett dugg gravid! 
 
Fast... ett nytt symtom är att jag känt mig väldigt väldigt hungrig. Innan jag somnade var jag vrålhungrig, trots pizzan jag ätit till middagen. Så jag klev upp ur sängen och gjorde mig en macka. Och sedan somnade jag mätt och belåten. Sju timmar senare vaknar jag av en kurrande mage! 
 
Höll på att avlida i väntan på att R skulle komma och käka frukost med mig så jag tjuvstartade. Och jag är oftast aldrig sugen på frukost. Men jag vågar inte riktigt lita på dessa tecken. Det kan ju har varit så att jag bara hade ätit dåligt dagen innan och kroppen ville ha det den vill ha. 
 
Vad tror ni? Får jag hoppas på något denna månad? 

Kommentarer
Anna säger:

Hoppas hoppas!!

2013-02-08 | 10:50:15
Bloggadress: http://litedole.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback