Grattis lillebror!

Grattis till min lillebror! Idag fyller han 20 år! Nu är vi lika gamla i lite mer än en månad! Det är helt galet hur snabbt de växer upp, ack, ack, ack. Hehe. Min mamma måste haft fullt upp med oss när vi var små. Min lillasyster är född två år efter brorsan! Hon fyller år en dag efter mig. Hade jag varit född någon timme senare skulle vi ha samma födelsedag! Det är någonting som jag alltid tyckt var supercoolt (hehe, tönt much?) tills jag insåg att min pappa aldrig skulle lära sig vem som föddes vilket datum. 
 
 
 
Dagen har börjat asbra! R tog sovmorgon och vi har myst i sängen. Barnavlandet har officiellt börjat! Så nu ska det noteras vilka dagar vi fått till det. Jag vill så gärna att det ska gå denna månad! Det måste bara gå nu! Kan inte riktigt släppa de onda tankarna. De ligger och gnager i bakhuvudet och... ah... jag vet inte vad jag ska ta mig till! 
 

Nu gäller det att tänka logiskt. Och det ska jag göra med dagens första (och enda, egentligen) kopp kaffe. Mmm, smakar ljuvligt. Vi hörs när jag drunknar i graviditetstankar igen! Puss och kram! 

Kommentarer
Sussi säger:

Ville skriva ett glädjeinlägg om sånt som är positivt. Igår fick jag nämligen en ganska elak anonym kommentar på bloggen som tyckte att det var rätt åt mig att jag har en kämpig graviditet, att jag fick vad jag förtjänade, men istället för att lägga energi på det ville jag sprida nätkärlek istället =) Så jag valde att ignorera det och inte nämna det i bloggen.

Svar: Det var otroligt moget och bra av dig! Och du sprider verkligen nätkärlek, blir alltid lite extra glad av dina inlägg! Jag tror att du vet det själv vilken otrolig energi du delar med dig av, så sådana kommentarer hoppas jag att du skakar av dig på en gång! Stora kramar till dig!
Snutten

2013-02-19 | 12:11:38
Bloggadress: http://www.tussilulls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback