Ändring av planer

Fan, fan, fan! 
 
När jag kom hem tog jag ut mitt sista gravtest från lådan. Såg på den en stund och velade lite till. Ska jag? Ska jag inte? Sedan stängde jag boxen och la testet på mitt nattduksbord. Jo, jag skulle! Jag skulle få slut på eländet. Sedan kom R hem och vi hade sex. Riktigt härlig, vått, svettigt sex. Han kom i mig. Jag ställde mig upp och fick ut allt kladd. Efter ett tag kommer även blod ut rinnandes.
 
Inte mörkrött blod som det brukar vara när det är mens. Utan det är klarrött! Men jag antar att det var utblandat med sperman. Allt detta hände framför R. Jag svor. Skit, skit, skit. R såg på mig med besvikelse i ögonen. Jag försökte förstå. Hur kunde jag få mens NU? Jag har ju inte haft mensvärk på hela dagen!
 
Jag har satt i en binda. Mest för att jag vill se magnituden av vad det än är som kommer ut. Det är ovanligt att jag har mens utan värk. Jag avvaktar och ser om det är som vanligt. Om det är niagra falls som vanligt eller om det finns möjlighet för det att vara något annat. 
 
Inget test imorgon alltså... Fan. Nu blir jag lite ledsen faktiskt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback