Vecka 9 (v8+6)

Mina bröst har förändrats totalt. De är så stora. Det ser ut som två silikontuttar som står rakt ut. Fasta och hårda har de också blivit. Det känns jättekonstigt att se på dem när jag står naken. De ser inte som MINA bröst. R klagar dock inte. Men jag tycker att de var tillräckligt stora redan innan. R fascineras av förändringen. De har börjat göra vansinningt ont under natten. Att byta position är bland det jobbigaste jag kan göra. 
 
Annars mår jag riktigt, riktigt bra. Det är denna vecka som jag börjat inse... att det faktiskt kommer bli en bebis i juli. Jag har ju sett strecken. Jag har t o m fått se bebis på skärm, två gånger redan! Men nu ser jag bevisen i ett helt annat ljus. Jag är gravid. Jag är gravid! 
 
Jag vet inte varför det tagit såhär lång tid för mig att inse att detta är påväg någonstans. Lyckan över graviditeten har liksom aldrig infunnit sig som det tidigare har gjort. Lyckobubblan fanns aldrig med. Vi vågade helt enkelt inte. Nu känns det dock som att jag kan ta mig dit. Lyckobubblan blir starkare! Det är så skönt. Det är så otroligt skönt. Nu ska vi faktiskt bli föräldrar! 
 
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Härligt att du kommit till ett ställe där du kan andas ut, njuta och glädjas av vaf som komma skall. :) <3 fantastiskt

Svar: Verkligen helt galet skönt och fantastiskt! <3
Snutten

2013-12-04 | 12:52:28
Anonym säger:

Trycker alltid på fel knapp ;) haha

2013-12-04 | 12:53:01
Lin säger:

Ja, du ÄR gravid!!

Svar: :D
Snutten

2013-12-04 | 13:59:17
tess säger:

Haha vänta du bara, de blir större, jag började på 75A och nu i vecka 29 har jag 80C :p

Svar: Haha, wow! :P
Snutten

2013-12-04 | 14:35:14
amanda säger:

Stort! :D Jag gick från D till F ^^ Men de gick tillbaka sen :P

Svar: Vad skönt att höra!
Snutten

2013-12-05 | 09:23:44
Bloggadress: http://mammatillz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback