Vecka 12

Tro det eller ej. Jag har gått in i vecka 12. Ja, det är fortfarande inte "säkert" än, men den där tolvan betyder ju ganska mycket ändå. Det är ju det man sett fram emot i flera veckor.  Gud så jag längtar till ultraljudet för att se att allting är bra. Min värsta rädsla... nä, alltså jag kan inte ens skriva om det. Det hoppas vi över. 
 
Idag ska jag på julfest med ett par kompisar. Ska förbereda hela dagen. Funderar på att berätta även för dem. Tycker att magen är så framträdande att de kommer tro att jag är tjock. Men det får de väl tro då... Jag känner inte att jag är redo än. Vill gärna vänta till ultraljudet innan vi gör det officiellt. R har redan berättat för sin chef, som blev otroligt glad. Han är så fin och snäll. Jag hoppas verkligen det blir en bebis denna gång. Jag orkar inte med de tröstande kramarna och att höra "du är ju så ung fortfarande". Det blir för jobbigt och något är fel denna gång. Alldeles för jobbigt. 

Kommentarer
Lena säger:

grattis! du har kommit såå långt i graviditeten, tänk på dom tiderna i början då du bara önskade dig att vara i v12!!

2013-12-19 | 12:40:03
Hanna säger:

Grattis till vecka 12!!!Härligt!!kram!

2013-12-19 | 13:03:07
Bloggadress: http://nattstad.se/drommenomettbarn
M säger:

SÅ KUL du är i vecka 12! Förstår du att du kan andas ut ganska mycket, om bara en vecka? Själv "var" jag ju i vecka 12 igår, men suck för bli bakåtflyttad. Jag räknar ner mina 10 dagar tills jag når vecka 13! Heja heja. Det kommer gå vägen för dig!

2013-12-19 | 14:24:09
Lin säger:

Grattis till v 12! Förstår verkligen din oro, men föööörsöööök att fokusera på glädjen!! Ni ska ju bli föräldrar!! :D

2013-12-19 | 18:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback