Vecka 11 ♥

Hej, mina fina! 
 
Sorry för kass uppdatering. Jag vill skriva... tro mig, jag vill. Det är bara så mycket med plugget just nu. Och just idag blev det ju extra hushållssysslor och packning för i morgon bär det av till Sverige! ♥ Jag hade tänkt att lägga upp svaren från frågestunden idag, men jag hinner inte. Svaren kommer upp på måndag i stället. Så vill ni fråga något ställer ni er fråga under DET HÄR inlägget. 
 
Jag har bestämt mig för att berätta för familjen. Nu har jag gått in i vecka 11. Idag har symtomen varit nästan obefintliga så jag blir ju lite rädd. Det enda jag haft var en strålande värk i ryggen och liiiite illamående i morse. Men jag antar att allting ändå är bra. Vi firar vecka 11 med magbilder såklart! Jag har varit såå dålig på att fota så det inte är sant! 
 
Till vänster: v6+6. Till höger: v10+0
 
Japp, jag har svullat upp. Detta är dock efter en ordentlig middag med mycket vatten, men jag tycker ändå att jag kan se större ut. Jag vet att jag borde ta detta som ett tecken på att allt är superbra i magen, men ibland känns det som att jag bara ätit för mycket och blivit lite tjock. 

Kommentarer
Lin säger:

Åh, magbilder! Yay!! :) vilken fin liten bula du fått!! ❤️
Vad spännande att du ska berätta! Du måste skriva sen om alla reaktionerna :) kramar och hoppas ni får en fin helg i Schweden!

Svar: Tack! Jättespännande, jag är så nervös! Har ingen aning om varför - vet ju att alla kommer bli jätteglada. Stora kramar!
Snutten

2013-12-12 | 21:31:03
bambino.blogg.se säger:

Åhh lycka! Fin du är!

Svar: Tack, finaste! <3
Snutten

2013-12-12 | 21:59:28
Bloggadress: http://bambino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback