v9+4

Fyra dagar kvar till Sverige! Wuhu! Jag längtar som fan! Igår låg jag och tittade igenom en massa gamla hemmavideon. Det var såå mysigt. Jag är så glad att jag har en hel drös filmer och bilder från när jag var mindre. Annat är det för R... han har knappt någon bebis-bild av sig själv. Och inga hemma-videos heller. Så synd. Förövrigt vill jag att bebis ska likna R helt och hållet - för den enda bilden jag sett av honom som bebis (visserligen typ 2 år gammal) är  han helt sjukt söt. Och jag var - nä - inte så söt. Ful faktiskt. Jag är glad att mamma och pappa valde att behålla mig ändå. Jag blev ju sötare med tiden. (Här skulle finnas exempelbilder men jag hittar inga.)
 

R och jag har haft ett par fina dagar. Jag har tappat oron helt. Och det känns så otroligt skönt. R pratar också mer om bebisen. Jag har haft lite problem med nattsömnen. Mest för att jag är kissnödig typ - hela tiden-. Min mage har växt något otroligt. Jag fattar inte hur. R förundras över den, men klappar gärna. Mina BHn är alldeles för små. Nu ser det bara löjligt ut. Jag behöver införskaffa fler. 

Kommentarer
simone säger:

åh, vill se magbild!! :)

Svar: Det kommer! Jag lovar! Måste bara få tummen ur och fota!
Snutten

2013-12-09 | 13:35:59
ida säger:

Jag har redan köpt bebiskläder i unisex ;) o ett par skor som vi ska lägga fram när vi väl får vårat + :)

Svar: Vad mysigt! Jag hoppas verkligen att plusset kommer snart!
Snutten

2013-12-09 | 16:24:08
Bloggadress: http://villhaettbarn.blogg.se/
A. säger:

Magbilder måste vi se nu ju! :)

2013-12-09 | 19:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback