v9+1

Så himla trött idag. Det är helt otroligt. Det är pga jag varit kissnödig typ hela natten. Och R ligger och stör. Jag och R har alltid varit nära samsovare, dvs vi bokstavligt talat klistrar oss vid varandra. Men nu de senaste dagarna har jag tyckt att det blivit obekvämare. Jag rör och vrider på mig konstant, vilket också blir jobbigt för R. Men sötungen säger ingenting. Han är alldeles tyst, men jag vet att jag stör. Kommer sällan in i en bra position, men det slutar oftast med att R håller mig bakifrån. 
 
Aaaah, Gud vad jag blev sugen på att sova med R nu. Fast igår när vi skulle hålla på med "klistrandet", haha, så råkade han komma åt mitt bröst. Sedan två dagar tillbaka gör de helt sjukt galet ont! Jag skrek och puttade bort honom, stackarn. Jag brukar faktiskt inte reagera så. I morse sa han: "vad är meningen med att de blir så stora om man inte får röra dem?". Hahaha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback