v8+4

I morse tog jag en massa magbilder! Efter ungefär fem st inser jag att... hmm... vänta, okej. Jag har inget minneskort. Blev så lack att jag sket i att leta efter minneskortet utan drog till skolan. Nu är jag äntligen tillbaka. 
 
Idag var dagen jag missföll... Så jag känner mig lite nedstämd. Idag är jag orolig. Jag känner mig olustig. Jag känner mig så negativ... :( Jag är så otroligt rädd. Vill gå på ett vul till och veta att allt är bra, men jag känner inte riktigt fôr att missbruka sjukvården (eller Rs plånbok). Måste rycka upp mig. Finns ingen anledning att vara orolig. Och finns det en så spelar det ingen roll. För åt det kan jag inget göra. 

Kommentarer
Malin säger:

Men å vad det måste vara skönt när den här dagen är avklarad, ett delmål avklarat! :) även om det är jobbigt med illamåendet så måste det ju kännas väldigt betryggande med det, det tyckte iaf jag. Kräks du också eller är det "bara" illamående? (vet inte vad som är värst, att inte kräkas eller att göra det, jag gillade att kräkas istället för att bara lida med illamåendet. Kände mig som en kung på kräkningar efter ett tag haha)
Kram på dig!

Svar: Jag mår bara illa. Har bara kräkts en gång. Men jag tycker att det har blivit mycket bättre sedan förra veckan. Antingen så har kroppen blivit van eller lärt sig hantera det, eller så avtar symtomen. Och avtagande av symtomen kan ju lika gärna betyda mf som "en ny del av graviditeten".
Snutten

2013-12-02 | 19:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback