v11+4

Det börjar verkligen bli dags att fota magen igen. Just idag tyckte jag att det var en stor skillnad. R höll med. Han är oroad över hur den ska gå "tillbaka in". Jag försöker trösta honom med att den GÖR det, men han tror mig inte. Jag sa: "Se bara på min mamma! Hon är ju precis lika vacker som innan om inte mer!"
 
R valde att konta: "Men se på din pappa! Femtio procent av generna kommer ju från honom!" Kan inte riktigt argumentera emot. För mig känns det för tillfället inte lika viktigt. Jag vill vara vacker som GRAVID just nu. Inte tänka på att komma tillbaka. Jag vet dock att allt inte blir som det tidigare en gång varit. Men jag vill såklart undvika bristningar och så. 
 
 
Är det för tidigt att inhandla bristningskrämer och så? Vad använde ni? Finns det något ni rekommenderar? Let me know, jag är helt borta i ämnet nämligen. 

Kommentarer
M säger:

Jag köpte faktiskt både weledas kräm för bristningar på mage/lår/rumpan och intimoljan för några veckor sedan. Beställ från apotea, billigast! Magoljan ska man börja med ganska direkt men jag har väntat tills nu då den börjat puta lite. Intimoljan ska man börja med v34:) god jul!

Svar: Tack för tipset, ska kolla upp det! God jul!
Snutten

2013-12-24 | 06:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback