v10+4

Jag har inte haft någon koll på hur långt jag var i graviditeten. Har sagt v11 till familjen, men trodde att jag var i v11+4, haha. Aåååh, på tal om att familjen nu vet - så jäkla glada de blev! Berättar lite senare i detalj. Gravidmässigt har jag mått riktigt bra hela helgen - vilket gjorde mig så rädd. För jag mådde illa nästan varje dag innan jag åkte. Men i morse när vi skulle åka iväg mådde jag illa. 
 
Jag hade bara sovit i fyra timmar och vi kom fram ungefär kl 11. Somnade runt kl 15 och när jag vaknade mådde jag inte så bra. Drack vatten så att spy-känslorna skulle försvinna, men det gick inte att undvika. R fick hålla i håret medan vattnet forsade ut. Han blev ganska orolig. Mitt i kräkandet var jag lite glad. Min första gravspya! Men fy fan så mycket energi det tar. Jag var helt slut efteråt. 
 
Hur är det med er? Jag har saknat att blogga. 

Kommentarer
Lin säger:

Welcome back! :) klart de blev ööööverlyckliga! Måste ha varit så roligt att få berätta för din familj :) och grattis till första gravspyan! Haha

Svar: Tack! :D
Snutten

2013-12-16 | 21:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback