Äckliga (men riktiga) symtom

Typ någon timma efter att jag skrev mitt senaste inlägg rann det till i trosan. Oj, det var lite väl mycket, tänkte jag. Men jag hade ett trosskydd just idag, så jag gick inte direkt på toa. Efter fem minuter känner jag hur det kommer mer och mer. Då fattar rädslan tag i mig på nytt. Det är väl typiskt att jag ska börja blöda PRECIS när jag äntligen känner att det ska gå bra. Så jag går in på toa. Men jag tror ju inte på riktigt att det är blod. Vore det inte sorgligt annars? 
 
Det är inte blod. Det är megaflytningar. Mmm... Det var då en av de grejerna folk inte berättar om graviditet. Jag har då inte hört talas om några rinnande megaflytningar som symtom. Värst är det ändå på morgonen. När man legat i horisontellt läge i mer än 7 timmar. Men jag är alltid förberedd med toapapper på nattduksbordet. Jag vet att det kommer rinna till. Mycket. Och man ser ju direkt att det inte är blod så det finns inget utrymme för oro.
 
 
Varsågod för den dagliga dosen av information ni inte gärna ville veta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback