Volleyboll

Shit, glömde ta tempen i morse, så jag gjorde nu istället. Men det är vid ungefär samma tidpunkt som jag brukar ta den och då visade den 36,4°C. Testade två gånger till och fick samma resultat. Det kan väl inte bero på ägglossning i alla fall? Jag ligger ju bara på cykeldag 10... Progesteronnivåerna ska hålla sig uppe efter ÄL - därför ska jag ha en ökad temperatur i minst tre dagar också. Så vi får väl se. Jag tror att det kan bero på det är så jäkla varmt här idag. 37°C! Helt sjukt. Det var likadant igår och jag höll på att smälta bort. 
 
Grillningen gick förresten asbra. Vi grillade vid stranden och det var så himla mysigt. Efteråt spelade vi beach-volley (i total mörker), men aaack så roligt. Älskar sommar! 

Kommentarer
tess säger:

Fast det är den basala temperaturen man ska gå efter dvs den som visas precis när du vaknat och innan du gått upp :) annars blir det inte korrekt.
Men jag håller tummarna hårt för er denna gång!

Svar: Ja, jag glömmer alltid bort hur viktigt det är. Sa lätt att slarva.. :(
Snutten

2013-08-02 | 15:11:11
Lin säger:

Låter mysigt m bbq och beachvolley!

2013-08-02 | 15:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback