Testar igen imorgon

Ingen mens på hela dagen. Ingen mensvärk heller. Men för en stund sedan när jag gick på toa fick jag brunt blod på toapappret. Konstigt, va? Först kände jag mig lite hopplös men nu har mensen fortfarande inte kommit så jag blir lite förvirrad här. Och lite mer hoppfull. Längtar till imorgon då jag kan testa igen, men det är nog antagligen fortfarande negativt. 
 
Hoppas att ni håller tummarna för mig! 
 
Sorry för att uppdateringen suger. Jag har haft en rätt hemsk dag och gaahhh... är så glad att den äntligen är slut. Kram på er. 

Kommentarer
Mandy säger:

Klart vi håller tummarna:-) Lycka till!

2013-08-23 | 00:29:54
Bloggadress: http://mandyinmakeup.blogg.se
Malin säger:

Håller massor av tummar här ifrån! Och kommer vänta otåligt på en uppdatering från dig idag :) :) hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas.....

2013-08-23 | 05:22:04
Jenny säger:

Det är ju knäppt vad nyfiken jag är! Helt klart lika mycket som att det vore jag själv som skulle testa :P Håller alla tummarna för att det inte är mensen som är på g!

2013-08-23 | 09:20:49
Lin säger:

Hur har det gått?? ❤

2013-08-23 | 22:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback