Mensvärk

Min mensvärk börjar bli lite mer påtaglig just nu. Det är lite ovanligt. Ni har ingen aning om hur mycket jag önskar ett plus. Min längtan är nu så stor att jag fullkomligt struntar i hoppets konsekvenser. Jag vill låtsas att jag är gravid för det ger mig lycka. Hur kort den lyckan än varar - för den stunden känns det i alla fall jäkligt bra. Försöker dock intala mig själv lite då och då att det inte skulle vara så farligt om jag inte blir gravid denna månad. Då blir jag det nästa månad istället. Då hade jag tänkt testa med bisolvon. Och då kommer jag garanterat bli gravid.
 
Ja, jag är medveten om att jag låter sinnesjuk...

Kommentarer
Lin säger:

Nä, inte sinnessjuk utan sjuk av bebislängtan! Been there, done that... Jag har inte gett upp hoppet om er, snart är du på tjocken! :)

Svar: Du ger mig hopp och glädje. <3 Kram!
Snutten

2013-08-19 | 22:18:49
Mandy säger:

Jag förstår att du är otålig men testa inte för tidigt bara. Det gjorde jag och jag blev bara ännu mer förvirrad eftersom det var så svårt att tolka resultatet.. Lycka till nu:-)

2013-08-19 | 23:28:50
Bloggadress: http://mandyinmakeup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback