Cykeldag 21

Fortfarande inget ordentligt utslag på testen. Tror att jag har missat den. Att den kom tidigare än vad jag räknat med... eller så hade jag inte ÄL denna månad. Testade ju i torsdags och då var det negativt, så antingen var det dagen jag kom till Sverige eller dagen innan. Och då prickade vi ju inte den ändå, så det spelar inte så stor roll om jag missat det. Hade dock varit rätt skönt att se någonting glasklart och veta exakta lutealfasen...
 
Så borde jag fortsätta testa? Kanske varannan dag fram till 7 dagar innan BIM? Vad sägs? Eller ska jag kanske skita i det och köra varannan dag som vi gjort? 
 
Idag mår jag inte så bra. Har ont i huvudet och har massor av städning att göra. Tråkigt att vara tillbaka till vardagssysslorna, Hur har ni det? Någon som närmar sig BIM eller ÄL?

Kommentarer
jenny säger:

kan ju vara så att den kom tidigare. Jag skulle kanske strunta i att testa och köra med testen tidigare nästa månad istället. Och mysa massa i alla fall. Jag borde ha BIM på lördag, men har sedan i söndags redan haft bruna flytningar (ursäkta info). Tänkte först att det kunde vara en nidblödning, men nu tror jag tyvärr att det bara är mensen som är på g :(

Svar: Vad spännande! Jag hoppas att det inte är mensen på gång! Det är ju ändå rätt tidigt.
Snutten

2013-08-13 | 12:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback