Cykeldag 1

Tack alla fina som höll tummarna för mig. Men det hjälpte tyvärr inte. Fick min mens i morse. Behövde inte ens testa. Kunde inte heller uppdatera er, då jag skulle förbereda en stor grillfest. Fan, fan, fan. Jag orkar inte försöka längre. Nästan så att jag ger upp. Nu testar jag med bisolvon denna cykel, och funkar inte det så stänger jag ner bloggen och koncentrerar mig på annat. 
 
Så efter denna cykel hör jag av mig när jag är på smällen. Jävla skitbajs. Jag trodde verkligen att det skulle gå. 

Kommentarer
Lin säger:

Fan då.... Kram på're!

2013-08-24 | 02:00:01
Malin säger:

Nej men fy vad tråkigt.. :( :(

2013-08-24 | 08:19:17
Anna säger:

Ge inte upp! Kör ni varannan dag? Då borde ni garanterat inte missa ägglossningen tycker man ju. Tänker på er! Hoppas verkligen på denna månaden! Det blir perfekt för då kommer bebisen lagom till nästa vår/sommar :)

2013-08-24 | 08:55:35
Bloggadress: http://litendole.blogspot.se
Lin säger:

Förresten, tänkte på det att troligen var det ju ägglossningen du kände då när du precis anlänt till Sverige och då missade ni alltså den (det stämmer ju tidsmässigt, menar jag). För att försöka vara positiv så kan du ju då räka ut hur lång lutealfas du har OCH du kände ju av din ÄL, det är ju jättebra! :)

2013-08-24 | 09:57:55
Jenny säger:

Ge inte upp! Du vet ju att ni kan bli gravida. Det kommer att gå, förhoppningsvis redan nästa månad!

2013-08-24 | 10:01:50
Emmis säger:

Nej! Ge inte upp och sluta inte blogga, följer med dig och det känns så bra i hjärtat att veta att man inte är ensam om att gå igenom skiten! Kommenterade för någon månad sedan. Har försökt bli gravid sedan maj -12 och ingentigg har hänt, är 21 år... Det är verkligen käpigt. Nu har många runtomkring mig blivit gravida men denhär månaden testar vi på progesteron-kräm, vet många som blivit gravida av det. Kämpa på! Kram

2013-08-24 | 10:37:17
Mandy säger:

Usch vad tråkigt!! Ge upp tycker jag inte du ska göra. Någon gång kommer det gå! Men jag förstår att du behöver fokusera på annat. Gör vad du behöver för att må så bra som möjligt. Det kommer dock vara tråkigt att inte kunna följa dig längre men som sagt så förstår jag dig. Kram på er!

2013-08-25 | 12:36:37
Bloggadress: http://mandyinmakeup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback