Bisolvon

Eftersom ni har så bra koll på det mesta tänkte jag bara höra vad ni tycker om min dosering. Det är rekommenderat att man tar 3 tabletter/dag. Men jag tar bara en. Är det ens effektivt eller borde jag ta en till? Jag har alltid varit försiktig med mediciner och vill helst inte experimentera. Men samtidigt vill jag också blir gravid nu! Ni anar inte hur mycket. Just nu vill jag vara i en förlossningssal. Skrikandes, gråtandes. Spola fram allt den dâr skiten mellan befruktning och förslossning och bara få träffa MITT barn. 
 
När blir det egentligen vår tur?!

Kommentarer
Mallan säger:

Ingen, alls men vad vet jag egentligen? En gynekolog kan svara på det mesta varför du inte blir gravid, vore det inte skönt att få det kollat?
Och såklart håller jag tummarna för er, dags för er att det blir er tur tycker jag!

Kram

Svar: Ja, men nu är det så att jag faktiskt lyckats bli gravid. Och här i Belgien får man inte hjälp när man kunnat bli gravid. Så jag kan inte riktigt kolla upp det förrän i mars. Och tills dess får jag försöka med andra medel. Och detta har trots allt varit väldigt effektivt för otroligt många kvinnor. :)
Snutten

2013-08-30 | 17:05:31
Hanna säger:

Ta åtminstonde en till..Jag tar tre om dagen :).
Lycka till!
Kram

Svar: Tack, det ska jag nog! Kram!
Snutten

2013-08-30 | 20:35:18
Bloggadress: http://nattstad.se/linnea83
Emmis säger:

Känner precis likadant som dig och har varit nedstämd de senaste dagarna.Orkar verkligen inte med en mens till, blir så ledsen varje gång. Har lite mera än en vecka kvar till mensen och överanalyserar min kropp ca 20-30 gånger per dag,kan knappt tänka på annat. Lycka till med bisolvon och hoppas det lyckas för dig med denna månad!

Svar: Aåååh, jag förstår precis hur du känner! Jag hoppas att det lugnar ner sig och att du finner styrkan att fortsätta. För det är fan inte enkelt... Kram!
Snutten

2013-08-30 | 22:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback