BIM-4

Jag tog ett test i morse. Stirrade jag på den lilla stickan tillräckligt länge kunde jag se ett streck. Men jag slängde den fôr jag vet av erfarenhet att jag kan gå runt med testet och titta på det lite då och då. Nu i skuggan, nu i ljuset, nu i ljuset i en annan vinkel. Nu i skuggan igen. Och nuuuu ser jag något. Och det ville jag verkligen inte göra för mina syskon skulle komma.
 
Nu är de äntligen här. Förmiddagen har varit fantastisk. Nu har båda däckat och jag känner också sömnen smyga sig på mig av deras snarkningar. Vi hörs!

Kommentarer
Lin säger:

Whaaaat?!? Men hörrö du du! Ser du ett streck, även om det är supersvagt så måste du ju fota och lägga upp på bloggen!! Ska du testa imorgon igen?? :)

Svar: Antagligen, ja :D Haha.
Snutten

2013-08-21 | 15:00:17
Mandy säger:

Mitt första test var på BIM-3 och det sträcket var också så svagt att jag faktiskt slängde det. Två dagar senare tog jag ett Clearblue Digital som visade positivt:-)

2013-08-21 | 22:35:39
Bloggadress: http://mandyinmakeup.blogg.se
Jenny säger:

Hoppas att det är din tur nu!

2013-08-22 | 08:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback