BIM-3

Hann inte ta ett test idag. Men hoppet börjar ta slut. Har inte så ont i brösten längre och mina nipples är inte hårda. Fast något konstigt hände. Jag fick lite rosa på toapappret i morse. Och jag har inte haft mensvärk alls. Och normalt när det kommer lite rosa så börjar det riktiga flödet komma efter en kvart eller så. Men vanligtvis inom samma timme. Nu har det gått mer ân tre timmar, och ingen mens i sikte. Ingen mensvärk heller. Och just nu ligger jag ändå tre dagar innan BIM... 
 
Jag vet att cykeln kan vara ett mysterium men... vet ni kanske vad det kan bero på? Jag tror inte det är en nidblödning... Eller? Jaja. Testar igen i morgon och hoppas på ett plus. Kram på er! 

Kommentarer
Lin säger:

Hoppet lever så länge inte mensen dykt upp ordentligt! Väntar ivrigt på ditt test imorgon! :)

2013-08-22 | 17:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback