Vecka 7

Jag har gått in vecka 7 nu! Allt går så otroligt snabbt. Jag hinner inte med allt detta. Idag mådde jag lite illa, och igår spydde jag innan jag hann äta. Men om det beror på graviditeten vet jag inte. Jag kanske åt något konstigt. Sedan har jag haft en liten släng av diarré också, men det gick över snabbt. 
 
Jag är sååååååå trött, det går inte att förklara! Jag sov en hel natt - sedan en hel dag. Vaknade lite, och somnade sedan om för att sova 12 timmar till. Det var härliga dagar. Men R blev otroligt orolig. Vi reser runt här i Indien. Det är underbart, men jag har värsta hemlängtan. 
 
För två dagar sedan tog jag ett gravtest som visade superpositivt. Det  betyder att jag är supergravid! Wihu! 

Kommentarer
Lin säger:

Vecka 7?! Ojoj, snart är du i vecka TJUGOSJU och du kommer undra vart tiden tog vägen! :) bra att du vilar när du är trötter, det är ju inget R behöver bekymra sig över. Det hör ju till! :) kramar!

2013-04-01 | 20:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback