Tre veckor kvar.

I och med min rädsla för missfall har jag inte riktigt stannat upp och tänkt att det är en liten växande bebis i min mage. Jag tycker att det är jättemysigt att reflektera över just det faktumet. Att vi äntligen ska ha barn. Något som är hälften R, hälften jag. Hur coolt?! Just idag har jag tänkt på det extra mycket. Det känns inte längre konstigt att säga att "jag är gravid" (okej, jo... det är fortfarande lite konstigt). Kanske kan jag snart vänja mig vid det? Just idag har jag mått väldigt gravidigt, så jag antar att det blir mer påtagligt. 
 
Just nu gör molvärken sig påmind. Känner att det kommer att bli en jobbig natt. Föregående natt sov jag otroligt bra (efter spyan alltså). Jag vaknade inte varje timme som jag brukade, och R fick också sova ut ordentligt. Antar att jag inte kommer ha samma tur i natt. Det börjar göra mer ont nu. Usch. 
 
Exakt tre veckor kvar till ultraljudet. Det ska bli så otroligt skönt att få det gjort. Att alla prover tas och vi får veta att allt är normalt och bra. Hoppas verkligen att det är det. Aterstår att se. TRE VECKOR?! Det kommer att vara tre seeeeega veckor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback