Tråkiga nyheter

Det har blivit värre. Och det känns så jobbigt. Sluppit kramperna fortfarande, men blodet slutar inte att komma. Igår natt drömde jag hur jag satt på toa och så kom det ut en klump. Såg inte alls vad det var, men sedan kom det upp till ytan och jag kunde se allt. Armbar, ben, huvud och de svarta ögonen. Också nu när jag vaknade var jag säker på att det hänt i verkligheten och jag var bara såå besviken. Jag är så rädd. Speciellt nu när jag såg att bindan var nästan full av rött blod efter en natt. 
 
Känner mig nästan misslyckad. Tänk att imorgon skulle jag gå in i vecka 9. Det kanske ännu inte är för sent... men jag har nästan slutat hoppas. 

Kommentarer
Mandy säger:

Usch vad jobbigt! Jag förstår att du är hur orolig som helst. Men det behöver väl inte vara försent? Det finns ju massor av kvinnor som blöder i början av graviditeten! Skulle du på nåt mer läkarbesök? Jag håller tummarna och hoppas på att allt går bra. Lycka till!! Kramar!

Svar: Jag lever på hoppet. Ibland känns det bättre, ibland skitdåligt. Kram!
Snutten

2013-04-12 | 09:55:21
Bloggadress: http://mandyinmakeup.blogg.se
Amanda säger:

NU åker du upp och kollar!! Hon sa om det ökar åk upp! Det är viktigt att veta om det är missfall eller inte.(Hoppas verkligen inte!!) Styrkekramar!!<3

Svar: Tack, fina! Jag ska dit i eftermiddag! Kram!
Snutten

2013-04-12 | 10:05:40
Bloggadress: http://blogg.alltforforaldrar.se/duarmindrom/
Mestis säger:

Jag störtblödde med båda mina gossar. Det sa riktigt "plopp" i toan då jag kissade av koagelerat blod. Idag är dom 18 +20 år gamla.
Så det måste inte alls vara kört.

Om du dessvärre skulle få ett missfall och fostret kommer ut hemma, var inte rädd. Jag fick ett 11v foster hemma. Ser precis ut som barbies lilla bebis med 10 fingrar och tår.

All lycka till nu!

Svar: Jag är faktiskt inte alls rädd för att se det komma ut hemma, skulle faktiskt föredra det än att vara på sjukhus. Hoppas att allt är ok fortfarande, men jag ska försöka ta mig till gyn snart ändå.
Snutten

2013-04-12 | 10:08:14
Bloggadress: http://mestis.blogpost.com
Lin säger:

Åk in och kolla, gumman!! Tänker på er! Kramar!

2013-04-12 | 10:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback