Just nu

16.30 har jag tid på sjukhuset. Då får jag reda på hur det ligger till. Vill veta varför jag egentlligen blöder. Och om bebis mår bra. R ska hämta upp mig om en timma, så jag tänkte fräscha till mig nu. Det känns lite nervöst. Skönt att jag får komma in redan idag, annars hade jag fått vänta till imorgon eftermiddag. Och skönt att R slutar jobbet tidigare och följer med. Skulle inte klara av detta ensam. 
 
Det är så typiskt att detta ska hända precis efter att jag bytt min cyniska attityd mot den mer positiva. Läste till och med i min graviditetsbok i går. Den låg fortfarande på sängen när jag började blöda igen. Gah. 

Kommentarer
Amanda säger:

Håller tummar och tår!!<3

2013-04-18 | 16:17:32
Bloggadress: http://blogg.alltforforaldrar.se/duarmindrom/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback