Fan

Jag har precis kommit hem från flygplatsen. I bilen på väg hit fick jag en ganska rejäl värk i magen. Mensvärk. R reagerade, och jag sa att en sådan här kraftig värk har jag inte haft tidigare i graviditeten. Men det gick över och vi började planera hur vi skulle skriva in oss snart och bekräfta graviditeten. Kom hem, gick på toa, såg brunt blod i trosan. Och lite mer på toapappret. Fan. 
 
Jag var så glad idag. Att jag äntligen skulle få berätta, få bli inskriven. Börja detta nya kapitel. Allt har liksom stannat av nu. R har blivit orolig. Jag hoppas att det inte blir värre och att vi får ett positivt svar hos gynekologen imorgon. Jag känner av mensvärken lite just nu också. Skriver mer imorgon när jag är lite piggare.. Just nu har jag inte sovit på två dygn.
 

Kommentarer
Mammadrömmar säger:

Åh nej. :(
Hoppas att allt går bra! har hört att lite blod inte är någon fara, speciellt om det är brunt.
Tänker på dig! <3

Svar: Jag hoppas verkligen att det inte är någon fara men jag har börjat förbereda mig mentalt på att det är så.
Snutten

2013-04-09 | 07:07:52
Bloggadress: http://blogg.alltforforaldrar.se/mammadrommar/
Anonym säger:

Jag blödde också sådär I början men min lilla dotter ligger och sover i sin säng så det gick ju bra :)

2013-04-09 | 07:41:06
Amanda säger:

Har också blött så där konstigt men kräv ett ultraljud!!!!!! kram

2013-04-09 | 09:37:59
Bloggadress: http://blogg.alltforforaldrar.se/duarmindrom/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback