Två dagar kvar till BIM

Det kan ju vara så att jag omedvetet letar efter tecken på graviditet. Helt plötsligt började jag känna mig illamående - men det gick över lika snabbt som det kom. Vet inte vad det var eller varför. Igår tyckte jag att tvålen luktade konstigt, äckligt rentav, och bad R inte använda den. "Ja, den luktar lite konstigt, va?", sa han. Suck, så det var inte bara jag som var överkänslig för den lukten... Tvålen ÄR bara så. 
 
Så naj. Ska väl inte säga att jag har några symtom. Lite lös i magen, men min mage brukar bli så. Speciellt när kosten blir så varierad och mattiderna ändras. Det var ju likadant förra månaden. Två dagar kvar till BIM - nu börjar det bli spännande!
 
Vet inte varför jag räknar ner till just BIM - lär ju testa efter det ändå. Gaaaah, eller ska vi testa tidigare? Nä, jo, jag veeeet inte! Nyfiken much.
 
Mushy se jo nikalraha hai ajeeb sa he, mota mota aur grynig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback