Symtom-sammanfattning

Tänkte göra en sammanfattning på de symtom jag faktiskt haft. Även om de är sjukt vaga och eventuellt ganska obetydliga: 
 
  • Finnar - inte jättemånga men ganska stora som gör ont. Det är ganska ovanligt för mig. Händer sällan, men ibland innan mens.
  • Illamående - inte alls mycket. Försvinner snabbt och har endast hänt två gånger.
  • Kissnödighet - går upp och ner. Igår gick jag på toa två gånger bara. Och dagen innan sju gånger. Beror inte alls på hur mycket vatten jag dricker.
  • Ingen mensvärk - varför? Jag brukar alltid känna av den tre dagar innan mensen ska komma.
  • Inte ont i brösten - fast det brukar jag ha ALLTID. Detta är så konstigt. Det har alltid varit en av de första tecknena jag letar efter. Båda gånger jag misstänkt att jag var gravid hade jag sjuuukt ont i brösten en hel vecka innan mensen skulle komma. Och nu - ingenting. Jag tar detta som ett tecken, faktiskt. Det här är onormalt för mig. 
Jag hade nog velat ha lite konstigare symtom vid graviditet. Något tydligt. Äh, det kommer nog... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback