Reaktioner

 
Får verkligen ingenting gjort när jag är sjuk. Har legat och tittat på "announcing pregnancy"-videon ett bra tag nu. Tycker det är supermysigt och börjar genast tänka på hur vi kommer tala om för familjen och liknande. Jag längtar att kunna berätta för R, och jag ska definitivt filma. Skulle dock inte lägga ut ett sådant klipp på youtube för allas beskådning, men det skulle vara kul att ha. Jag filmar och dokumenterar ju allt annat i vårt liv så varför inte detta? 
 
Att berätta för familjen kommer nog bli jättekul. Jag har fleeera idéer på hur vi ska berätta, och kan inte låta bli att le lite när jag tänker på reaktionerna som kommer bli. Älskar reaktionerna på denna video här nedan och man kan ju bara hoppas på liknande när tiden kommer! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback