Ny Design

Ska ändra lite mer senare när jag har tid. Bara detta var otroligt jobbigt att fixa. Var så länge sedan jag jobbade med designen av en blogg. Men kul. Hoppas ni gillar detta bättre. Det är ju en väldigt personlig blogg och designen reflekterade detta inte alls.

Nu är jag ändå rätt nöjd.

Jag är så lycklig idag. Första eftermiddagen med R på väldigt länge. Vi tar vara på detta. Jobbar, pausar, dansar vals och lyssnar på musik. Känns underbart just nu!

Att vara gravid just nu skulle vara pricken över i:et! Jag hoppas så innerligt. Denna gång vet jag med all säkerhet att jag lär bli besviken när (om) mensen kommer... Men nu ska jag tänka positivt och pussa lite på maken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback