Misstankar

Råkade lämna mitt excelprogram uppe där jag skriver in lite symtom och håller lite allmän koll på min menscykel. Så när R startar datorn i morse ser han den och säger "du skulle ju ha mens för två dagar sedan! Betyder det något?" med ett leende på läpparna. Jag svarade att den inte är regelbunden och att jag är sjuk och då skjuts den upp. Han sa ingenting efter det. Men jag blir så otroligt glad när jag en vacker dag ska få berätta för honom att han ska bli pappa. Då kommer det där lilla leendet bli hundra gånger större! 
 
Jag tror verkligen inte att han misstänkte någonting efter detta, då jag var väldigt övertygande. Skulle ha satsat på skådespelarkarriären, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback