Läget


Vi lyckades pricka in ägglossning - om det var någon ägglossning, och några gånger innan dess också. Sedan har jag mått ganska pissigt så det blev inte mycket mer efter det. Just nu börjar jag spekulera lite kring om det kanske blivit något, men det har inte ens gått en vecka sedan ÄL, så.. hehe. Det är ganska mysigt tycker jag. Just att spekulera... Jag vet inte hur jag kommer att reagera när det inte blir något - för jag är ganska säker på att det inte blir någonting.... Senaste gången var det mer ett: jahapp, jag visste väl det. Blev inte lika besviken som jag trodde att jag skulle bli, kanske för att jag redan var förberedd på resultatet. Dessutom hade jag mina examens att tänka på. Jag hoppas att jag tar det lika bra även denna gång.

Kommentarer
Linda säger:

Det blir värre och värre för varje gång det inte tar kan jag säga. Sista gångerna mådde jag skit dagarna innan mensen kom bara av att inte veta. Jobbigt...

Svar: Oj, nu blir jag lite orolig. Kan förstå att det blir jobbigt, jag hoppas att jag slipper så långt det går!
Snutten

2012-09-19 | 17:30:05
Bloggadress: http://lindatunstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback